top of page

Vores medarbejdere

I PUK’s Hjemmehjælp lægger vi stor vægt på, at vores medarbejdere er glade for at gå på arbejde.

Vi tror på, at en medarbejder, der trives og er tilfreds i hverdagen, leverer en bedre arbejdsindsats til glæde for både medarbejderen selv, virksomheden og ikke mindst dig som modtager af praktisk hjælp og/eller personlig pleje.

 

Derfor gør vi meget ud af at skabe trivsel for den enkelte medarbejder. Det gør vi blandt ved at sikre medarbejderen løbende faglig udvikling og uddannelse og ved at sikre et godt arbejdsmiljø i vores virksomhed - hver dag - så du altid får den bedste hjælp og pleje, når vi er på besøg i dit hjem.

_DSC2518.jpg
_DSC2703.jpg

Udover at vores medarbejdere altid sikres faglig udvikling og uddannelse for at have et højt fagligt niveau,

så lægger vi som virksomhed stor vægt på, at de medarbejdere, vi ansætter, er venlige og imødekommende, nærværende mennesker, der er dedikerede i forhold til deres arbejde og fag.

Det tror vi på er til glæde og gavn for dig, der modtager professionel hjælp fra os. I PUK’s Hjemmehjælp har vi ressourcepersoner inden for en række specifikke videns- og plejeområder, så vi altid kan støtte op om og oplære den enkelte medarbejder til at varetage disse områder hos dig.

 

Vi har ressourcepersoner inden for blandt andre,

  • Forflytninger

  • Hygiejne

  • Rehabilitering

  • Ernæring

  • Diabetes

  • Inkontinens

  • Demens

  • KOL

 

​Vores ressourcepersoner fungerer som daglig sparring for medarbejderne, og varetager blandt andet sidemandsoplæring, undervisning og vejledning for medarbejderne.

Puk's Hjemmehjælp I/S

Mesterlodden 1, 2820 Gentofte

CVR: 27461174

© 2025 by Reimann Consult - Powered and secured by Wix

bottom of page